poniedziałek, 24 stycznia 2022

Portal w drzewie i Ent

Rok 2021 wypadł dość skromnie, jeśli chodzi o ilość wpisów, które pojawiły się tu na blogu. Czy w tym roku będzie lepiej? Na pewno tego chciałbym, ale nic chcę sobie obiecywać tego na próżno. Tymczasem zabiorę Was w miejsce, gdzie aktywowany został tajemniczy portal.
Miał to być zwykły nocny spacer po parku. Była końcówka grudnia, a ja postanowiłem odwiedzić kilka dawnych miejsc w  moim rodzinnym mieście, w których zaczęły się moje początki z eksploracją opuszczonych miejsc.

I wtedy, gdzieś nieopodal murów Cytadeli Warszawskiej, rozbłysło jasne światło. Lecz rozbłysk trwał krótką chwilę, a po nim okolica znowu pogrążyła się w mroku.

Wielkie stare drzewo zdawało się pulsować i migotać na różne fantastyczne kolory.

Wspomniane drzewo to stara wierzba, której dziuple wypełniają magiczne kolorowe szkiełka tworząc swego rodzaju witraż.

Kolorowe szkiełka wypełniające dziuple drzewa nie przedstawiają żadnego obrazu. Jednak gdy staniemy w odpowiednim miejscu i przyjrzymy się, możemy zaobserwować sylwetkę konia. 

Świecące w mroku drzewo stwarza niepowtarzalny klimat.

Ale jak się okazuje, nie byłem w tym parku sam. Gdzieś w murze cytadeli dostrzegłem małe światło. Ktoś zapalił i pozostawił tam znicz. Był dość świeży, gdyż wosk niewiele co się rozpuścił. I wtedy, kawałek dalej kątem oka zobaczyłem go...

Konstrukt z gałęzi drzew przewyższał mnie wzrostem i w ciemności przypominał wysuszone zwłoki.

Późna nocna pora i światło lampy pozwoliło uwydatnić jego szczegółowość.

Wykonany z największą starannością, w mojej ocenie doskonale odzwierciedlał anatomiczne kształty człowieka. Pierwsze określenie jakie mi przyszło do głowy to takie, że jest to Ent.

Lecz on nazywa się Wioślarzem, skrywa się w parku obok Cytadeli Warszawskiej. Nocą robi niesamowite wrażenie, szczególnie wtedy, kiedy niema się świadomości, że tam jest i obserwuje.

A ty jak byś zareagował/a na widok wioślarza skrytego w mroku?

Do następnego!
Nie zapomnijcie polubić pozostałych Huraganowych socjalmediów, aby być na bieżąco w temacie naszych poczynań 😊

   

2 komentarze:

  1. Szwagier, te zdjęcia są niesamowite... dobra robota, pozdrawiam, Justa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polecam się przejść i zobaczyć na żywo bo wygląda to niesamowicie :)

      Usuń